tisdag 4 december 2012

En rejäl tisdag

Denna vecka börjar verkligen med full fart. Nu blir det kontorsjobb under förmiddagen, upptagen kvinna. Vid lunch ska jag träffa min assistent och gå igenom hela december, karriärskvinna. Jag är fullbokad med föreläsningar och möten nu ända fram till mars. Business woman, javisst! Lite galet men ändå tryggt, det är liksom så det ska vara. Sen ska jag hem och då kommer min vän och ska göra ordning mig inför galan jag är bjuden på ikväll. Jag ska vara där redan vid fyra-tiden för att gå igenom min roll under kvällen. Kan inte bli annat än bra, jag har ju all hjälp jag kan få.  Känner mig framgångsrik och lycklig.




2 kommentarer:

  1. oh my good vilken häftig blooogg:O
    det ser så äkta ut, barbie ansiktet ahahhaha

    SvaraRadera
  2. Kolla länkarna vet ja :) kan vara bågot att reflektera lver...

    SvaraRadera