fredag 7 december 2012

Världens skönaste klackar...


Är nog mina nya spike-heels från kissme :)  Man får små söta fina fötter i dessa! Jag ska se till att visa upp en snygg outfitbild i dessa också snart ;) 
Jag ville köpa mig ett par snygga klackar och dessa var ”perfekta”! Detta är perfektion! När jag satt på mig dom och testade dom framför spegeln såg fötterna supersmå ut, så himla sött och sexig :) Ni skall se en helkroppsbild med dessa!

Ps. Dessa var rätt stora i storleken, jag brukar ha 39 men dessa kan jag pressa på 36or!!! (bara vika tårna lite)







1 kommentar:

  1. Halloojj, vill bara tipsa om min julkalender. har 2 tävlingar igång just nu. i lucka 6 och 7. du hittar dom här http://bilderbyalice.se/category/julkalender-2012.html
    Massa förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer!

    SvaraRadera