onsdag 5 december 2012

Nu ska jag bli snygg och fräsch!

 
Har precis stigit ut ur den heta duschen, och håller nu på att göra mej snygg och fräsch med ansiktsmask. Sedan ska jag fortsätta försköna mitt yttre och färga ögonbrynen och smörja in mej i brun utan sol, eftersom jag inte kan sola solarium efter bröstoperationen, och jag känner mig sjukt blek… Katastrof! Trivs inte alls med det! Så nu blir det fuskbränna till 100% haha ;) Absolut bättre än att vara blek. Det duger ju inte som det är nu...

Tänk att det gått över en vecka sedan jag opererade brösten! Sjukt ju! Känns som att det bara var någon dag sedan. Men nu behöver jag bara stå ut i två veckor till innan jag äntligen får spendera lite pengar på nya, sexiga underkläder och slippa den fula läknings-BH:n. Praktisk men så o-charmig, blä för fula underkläder.  


Fler fräscha tips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar